Minyak Lintah Putih

Minyak Lintah Putih Kami Sedia Membantu Anda * Ingin lebih power! * Kurang bertenaga atau terlalu penat bekerja. * Merapatkan hubungan suami isteri. * Ingin Tahan Lama!! ----->>>Jangan Biar Si Dia Muram<<<----- --- Persediaan tradisional turun-temurun.Lintah putih, Cula buaya,Ibu gamat dan berbagai herba2 terpilih. Persediaan memerlukan masa 9 bulan sebelum boleh digunakan. * Bertindak Serta-Merta.Besar dan Teguh. * Tiada kesan sampingan.(Tiada Bahan kimia digunakan) * Memulihkan Pengaliran darah pada Alat. * Ibu gamat Memelihara alat kewanitaan dan rahim semasa bersama. ---->> Jangan Biarkan kedinginan Mencengkam Hubungan Anda. HUBUNGILAH KAMI SEGERA.Penghantaran boleh dibuat sekitar Melaka,NS dan Johor.Poslaju jika diluar kawasan. Beli Online Harga: RM 50 Email : roosnoor@gmail.com Phone : 012 9436018 JAMINAN WANG 30 HARI JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI. * Kami juga menjual Pati minyak lintah Putih.(Proses mengambil masa 18 bulan)RM100-RM150

Adakah Anda Puas Dengan Hubungan Seks Setelah Lama Kahwin ?

Menurut satu kajian yang telah dijalankan oleh syarikat farmasuetikal terkenal, Pfizer, mendapati dua dari tiga lelaki di Malaysia tidak mencapai kepuasan seks yang tinggi.

Kajian ini juga mendapati tiga dari empat wanita di Malaysia tidak mencapai kepuasan sepenuhnya ketika hubungan seks.

Kajian tentang aktiviti seks di Malaysia ini telah diadakan dari bulan Mei hingga Julai 2008, dan melibatkan 4000 peserta dari 13 negara Asia Pasifik. Dari jumlah itu, 102 lelaki dan 100 wanita negara ini telah mengambil bahagian.

Menurut survey The Asia-Pacific Sexual Health and Overall Wellness itu juga, Malaysia menduduki tangga ke enam dari 13 negara dari segi tahap kepuasan seks. India di kedudukan nombor satu dengan 70% responden berpuashati dengan kehidupan seks mereka, manakala Jepun menduduki tangga paling bawah dengan 10%. Juga dikemukakan adalah keputusan berkaitan ereksi di mana 40% lelaki Malaysia mengaku tidak mencapai tahap ereksi yang baik.

Menurut Dr. Rosie King, pakar seksologi dari Pusat Kesihatan Seksual Australia, tekanan sosial seperti stress dan kurang keyakinan merupakan faktor-faktor yang menyumbang kepada masalah ini.