Minyak Lintah Putih

Minyak Lintah Putih Kami Sedia Membantu Anda * Ingin lebih power! * Kurang bertenaga atau terlalu penat bekerja. * Merapatkan hubungan suami isteri. * Ingin Tahan Lama!! ----->>>Jangan Biar Si Dia Muram<<<----- --- Persediaan tradisional turun-temurun.Lintah putih, Cula buaya,Ibu gamat dan berbagai herba2 terpilih. Persediaan memerlukan masa 9 bulan sebelum boleh digunakan. * Bertindak Serta-Merta.Besar dan Teguh. * Tiada kesan sampingan.(Tiada Bahan kimia digunakan) * Memulihkan Pengaliran darah pada Alat. * Ibu gamat Memelihara alat kewanitaan dan rahim semasa bersama. ---->> Jangan Biarkan kedinginan Mencengkam Hubungan Anda. HUBUNGILAH KAMI SEGERA.Penghantaran boleh dibuat sekitar Melaka,NS dan Johor.Poslaju jika diluar kawasan. Beli Online Harga: RM 50 Email : roosnoor@gmail.com Phone : 012 9436018 JAMINAN WANG 30 HARI JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI. * Kami juga menjual Pati minyak lintah Putih.(Proses mengambil masa 18 bulan)RM100-RM150

Adakah anda suami yang hebat????

Bayangkan seseorang lelaki itu mempunyai nafsu kuat, tetapi setiap kali bersama isteri, dia gagal bertahan lama atau dengan perkataan lain, cepat klimaks . Perkara ini tidak sepatutnya berlaku, kerana hubungan kelamin adalah anugerah Allah dan merupakan keperluan manusia.

Masalah isteri tidak puas bukan perkara yang kecil kerana ia akan memberi impak negatif kepada isteri dan seterusnya membahayakan rumahtangga. Sesetengah isteri akan mula merungut tetapi ada segolongan yang hanya mengambil sikap berdiam diri.

Sikap berdiam diri merupakan seperti api dalam sekam yang mungkin suatu hari akan terlihat juga. Ini jika tidak disedari dan tiada usaha bersungguh oleh suami mungkin akan menyebabkan masalah lain seperti isteri curang atau isteri menuntut cerai .

Terdapat online survey yang telah dijalankan berkenaan tahap kepuasan semasa hubungan kelamin dikalangan wanita. Hasilnya agak mengejutkan:

* 70% tidak pernah mencapai puncak orgasme / klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami
* 65% mengaku sering berpura-pura mencapai orgasme / klimaks semasa bersama suami
* Hanya 15% mencapai lebih dari sekali orgasme dalam seminggu

Perkara ini perlu dijadikan iktibar oleh semua suami untuk memastikan ini tidak berlaku dalam rumahtangga mereka dan sebelum perkara tidak diingini berlaku.