Minyak Lintah Putih

Minyak Lintah Putih Kami Sedia Membantu Anda * Ingin lebih power! * Kurang bertenaga atau terlalu penat bekerja. * Merapatkan hubungan suami isteri. * Ingin Tahan Lama!! ----->>>Jangan Biar Si Dia Muram<<<----- --- Persediaan tradisional turun-temurun.Lintah putih, Cula buaya,Ibu gamat dan berbagai herba2 terpilih. Persediaan memerlukan masa 9 bulan sebelum boleh digunakan. * Bertindak Serta-Merta.Besar dan Teguh. * Tiada kesan sampingan.(Tiada Bahan kimia digunakan) * Memulihkan Pengaliran darah pada Alat. * Ibu gamat Memelihara alat kewanitaan dan rahim semasa bersama. ---->> Jangan Biarkan kedinginan Mencengkam Hubungan Anda. HUBUNGILAH KAMI SEGERA.Penghantaran boleh dibuat sekitar Melaka,NS dan Johor.Poslaju jika diluar kawasan. Beli Online Harga: RM 50 Email : roosnoor@gmail.com Phone : 012 9436018 JAMINAN WANG 30 HARI JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI. * Kami juga menjual Pati minyak lintah Putih.(Proses mengambil masa 18 bulan)RM100-RM150

Ejakulasi Awal ?

Dengan menumpukan tahap ereksi, sebahagian besar lelaki yang menghadapi masalah ejakulasi awal dapat mengatasinya. Ini juga dapat meningkatkan daya kawalan ejakulasi.

Selain itu, masalah ejakulasi awal juga boleh diatasi dengan teknik mengemut. Bagi mereka yang mahir dengan teknik ini, ereksi masih dapat dikekalkan walaupun ejakulasi telah berlaku.

Gel anaesthetic juga masih gagal digunakan oleh sesetengah kalangan yang bermasalah tersebut yang digunakan untuk mengebaskan zakar. Tetapi cara ini mempunyai masalah kerana ubat itu perlu dibersihkan dulu sebelum memasukkan zakar ke dalam faraj. Faraj pula akan menjadi kebas jika langkah pembersihan tidak dibuat.

Selain itu, ada yang menggunakan gambir sarawak yang merupakan sejenis ramuan mengandungi bahan herba dan kimia di mana ia disapu pada penghujung zakar selepas dicampur dengan air sejuk. Hujung zakar terasa pijar, panas dan tidak selesa selepas beberapa minit.

Ereksi yang padat dan tidak selesa dikatakan akan dirasai hasil dari ketidakselesaan tersebut. Ini tentunya akan dapat bertahan lama jika dimasukkan ke dalam faraj.

Seperti penggunaan gel anaesthetic, dengan gambir sarawak, zakar juga perlu dibersihkan sebelum dimasukkan ke dalam faraj untuk mengelakkan isteri terasa panas pada farajnya sepeti terkena cili api. Ia juga memberi kesan sampingan iaitu kulit penghujung zakar menggelupas dan mungkin boleh melecet.

--->> KAMI TIDAK MENGGALAKKAN PENGGUNAAN GAMBIR SARAWAK KERANA KESAN SAMPINGAN YANG TIDAK BAIK UNTUK KESIHATAN SEKS ANDA!
Selain dari panduan di atas, mereka yang menghadapi masalah ejakulasi awal juga dinasihati mendapatkan nasihat dari doktor untuk lebih kepastian.