Minyak Lintah Putih

Minyak Lintah Putih Kami Sedia Membantu Anda * Ingin lebih power! * Kurang bertenaga atau terlalu penat bekerja. * Merapatkan hubungan suami isteri. * Ingin Tahan Lama!! ----->>>Jangan Biar Si Dia Muram<<<----- --- Persediaan tradisional turun-temurun.Lintah putih, Cula buaya,Ibu gamat dan berbagai herba2 terpilih. Persediaan memerlukan masa 9 bulan sebelum boleh digunakan. * Bertindak Serta-Merta.Besar dan Teguh. * Tiada kesan sampingan.(Tiada Bahan kimia digunakan) * Memulihkan Pengaliran darah pada Alat. * Ibu gamat Memelihara alat kewanitaan dan rahim semasa bersama. ---->> Jangan Biarkan kedinginan Mencengkam Hubungan Anda. HUBUNGILAH KAMI SEGERA.Penghantaran boleh dibuat sekitar Melaka,NS dan Johor.Poslaju jika diluar kawasan. Beli Online Harga: RM 50 Email : roosnoor@gmail.com Phone : 012 9436018 JAMINAN WANG 30 HARI JIKA ANDA TIDAK BERPUAS HATI. * Kami juga menjual Pati minyak lintah Putih.(Proses mengambil masa 18 bulan)RM100-RM150

Orgasme

Apa itu dikatakan orgasme?

Orgasme Biasa :

* Pengecutan yang sedikit dirasai wanita pada alat kelaminnya dan ini turut boleh merasai sedikit oleh lelaki pada zakar atau jarinya

* Pada kebiasaannya, boleh bertahan diantara beberapa saat sehingga ke satu minit. Ini boleh berlaku berkali-kali

* Hilang ketegangan dan terasa relaks akan dirasai oleh wanita. Orgasme berganda-ganda juga boleh dirasai oeh wanita jika dia hendak.

Orgasme Pancutan/Ejakulasi :

* Sensasi kemutan yang amat mendalam akan dirasai oleh wanita. Selain itu, wanita juga akan merasai getaran yang hebat yang akan dirasai bermula dari dalam antara faraj dan uterus. Getaran pada faraj dan tubuh badannya boleh disedari dan dilihat oleh wanita sendiri. Akibat dari pergerakan otot yang bergetar dengan hebatnya, ini akan kelihatan seperti faraj terkemut-kemut keluar dan masuk.

* Zakar atau jari lelaki akan cuba ditolak keluar oleh faraj wanita akibat dari getaran hebat ini.

* Bertahan lebih lama dan mungkin berganda-ganda yang boleh mencapai sehingga lebih kurang 20 minit, jika rangsangan diteruskan.

* Pancutan atau semburan berlaku, dan pancutan boleh mencapai dari ½ inci sehingga ke 3 kaki dan boleh berlaku lagi jika rangsangan diteruskan.

* Semasa dan selepas ejakulasi, perasaan tenang, santai dan relaks adalah lebih mendalam

* Selepas pengalaman pertama, pancutan/ejakulasi seterusnya akan lebih mudah untuk berlaku. Ini berbeza dengan orgasme biasa dimana kadang-kadang sukar dialami wanita walaupun telah berpengalaman.

Itulah serba sedikit perkongsian, dan kepada suami-suami yang ingin memberi yang terbaik untuk isteri mereka dan demi kelangsungan seksualiti yang sihat,